Schadeherstel
Schade rijden is al vervelend genoeg, we ontzorgen je graag en weten precies wat we moeten doen. Of je nu WA, WA+ of all-risk verzekerd bent, we begeleiden je graag bij een correcte schadeafhandeling. We houden contact met verzekeraars en experts en regelen indien nodig vervangend vervoer. We houden daarbij altijd jouw belangen in het oog.
- Al 45 jaar streven wij naar klantgeluk
- Het alternatief voor de dealer
- Excellente servicekwaliteit voor een eerlijke prijs
Wat te doen bij schades?
Bij schade met een tegenpartij, vul dan altijd het Europees schadeformulier in. Vergeet niet de achterkant in te vullen en neem contact met ons op. We proberen je altijd mobiel te houden, dus voorzien in vervangend vervoer mocht dat gewenst zijn.
Na akkoord van de verzekering wordt de reparatie in Doornspijk gerepareerd. Daar is ons eigen FOCWA aangesloten schadeafdeling gevestigd. Voor jou betekent dat dus één aanspreekpunt, wel zo gemakkelijk.
Wat te doen bij schadesturing
Verzekeraars doen aan schadesturing, dit houdt in dat ze het onaantrekkelijk voor je maken om de schade door ons uit te laten voeren.
Ze vertellen je dan dat je een (hoger) eigen risico hebt. Bel ons in dat geval gewoon toch, in veel gevallen nemen wij dat eigen risico gewoon voor onze rekening.
Onze werkplaats Afspraak maken
92% van de klanten beveelt ons aan op basis van meer dan 3,064 beoordelingen. Zo krijgen we een gemiddelde waardering van 8.7.